قفل دیجیتال کره ای سامسونگ

این شرکت به عنوان ارائه کننده قفل های دیجیتالی سامسونگ در ایران بـا تجربه همکـاری با سـازمان هـای دولتی و خصوصی با هـدف فـعالیت در زمینه هـای تهیـه و تـوزیع و فــروش انواع قفل الکترونیکی و وسایـل امنیتی پایه گـذاری شده است.

قفل دیجیتال کره ای سامسونگ

این شرکت به عنوان ارائه کننده قفل های دیجیتالی سامسونگ در ایران بـا تجربه همکـاری با سـازمان هـای دولتی و خصوصی با هـدف فـعالیت در زمینه هـای تهیـه و تـوزیع و فــروش انواع قفل الکترونیکی و وسایـل امنیتی پایه گـذاری شده است.

نکات مهم پیش از نصب قفل الکترونیکی درب

برای نصب قفل الکترونیکی درب نیاز است یک سری مراحل به دقت طی شود. دقت کنید که تنظیمات قفل های دیجیتال یعنی معنی رمز، کارت و اثر انگشت روی بدنه داخلی صورت می گیرد. بدنه بیرونی شامل پارامتر های دسترسی برای ورود و خروج از منزل بوده و به طور کلی به شناسایی اثر انگشت و رمز و کارت می پردازد. مغزی که برای قفل های دیجیتال استفاده می شود باید از نوع استانداردهای معتبر جهانی باشد. این قفل ها از نظر امنیت و ضد سرقت بودن و ضد دیلم بودن بهترین گزینه محسوب می شود.

یکی از موارد بسیار مهم پیش از نصب قفل الکترونیکی درب، بررسی باتری است. قفل های دیجیتال توسط انرژی باتری کار می کنند. پس از نصب این قفل ها باتری ها نقش مهمی در کارایی قفل ها دارند. از سوی دیگر برخی از مکانیزم ها مانند زبانه های مغزی، انرژی زیادی از باتری ها را مصرف می کنند. کیفیت باتری ها باید به صورتی باشد که عملیات مربوط به باز و بسته کردن درب به طور دقیق صورت بگیرد و به طور کلی سطح انرژی مورد نظر تامین شود.

نکته مهم دیگر پیش از نصب قفل الکترونیکی درب، رگلاژ درب محسوب می شود. رگلاژ سبب می شود که باز و بسته کردن درب برای کاربران به خوبی انجام شود. این موضوع به طور کلی پیش از نصب باید ارزیابی شود. مشکلاتی از قبیل باز و بسته شدن درب برای کاربران باید در ابتدا جدی گرفته شود. به طور کلی رگلا نشدن سبب می شود تا قفل از کار بیفتد.

مراحل نصب قفل الکترونیکی درب

برای نصب قفل الکترونیکی درب نیاز است که قفل قدیمی خارج شده و در صورت لزوم سوراخ کاری صورت بگیرد. اگر نیاز به سوراخ کاری باشد، نکته مهم استفاده از شابلون است. دقت کنید که برای نصب قفل الکترونیکی درب در برخی از مدل ها نیازی به سوراخ کاری اضافه نخواهید داشت. این مدل ها بدون دستگیره هستند.

در گام دوم از نصب قفل الکترونیکی درب نیاز است که بدنه بیرونی قفل الکترونیکی روی درب ورودی پیچ شود. دقت کنید که این کار سبب می شود که قفل کاملاً تراز شود. در غیر این صورت مشکلات باز و بسته کردن درب برای شما ایجاد می شود.

بدنه داخلی و خارجی قفل باید به هم متصل شوند. این کار توسط کابل مخصوص صورت می گیرد. به این ترتیب که بدنه داخلی به بدنه بیرونی متصل می شود. زمانی که بدنه داخلی روی درب قرار گرفت نوبت به راه اندازی آن خواهد بود. شما می توانید به همین شکل انواع قفل کارتی یا رمزی را نیز نصب کنید.

منبع: /قدم-به-قدم-نصب-قفل-الکترونیکی/https://samsunglock.support