قفل دیجیتال کره ای سامسونگ

این شرکت به عنوان ارائه کننده قفل های دیجیتالی سامسونگ در ایران بـا تجربه همکـاری با سـازمان هـای دولتی و خصوصی با هـدف فـعالیت در زمینه هـای تهیـه و تـوزیع و فــروش انواع قفل الکترونیکی و وسایـل امنیتی پایه گـذاری شده است.

قفل دیجیتال کره ای سامسونگ

این شرکت به عنوان ارائه کننده قفل های دیجیتالی سامسونگ در ایران بـا تجربه همکـاری با سـازمان هـای دولتی و خصوصی با هـدف فـعالیت در زمینه هـای تهیـه و تـوزیع و فــروش انواع قفل الکترونیکی و وسایـل امنیتی پایه گـذاری شده است.

محصولات صادراتی دستگیره امنیتی سامسونگ

دستگیره امنیتی سامسونگ

برند سامسونگ همواره به عنوان یکی از نام های بزرگ در صنعت لوازم الکترونیکی به ویژه گوشی های هوشمند شناخته می شود. محصولات این شرکت همواره از امنیت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند به همین دلیل همواره با استقبال خوبی در سراسر جهان رو به رو می شوند. یکی از این محصولات که در چند سال گذشته رشد چشمگیری داشته است، دستگیره امنیتی سامسونگ می باشد.

این نوع قفل با وجود طراحی بسیار زیبا، ویژگی های فنی منحصر به فرد و امنیت بسیار بالا، رقیب جدی برای برندهای بزرگ قفل مانند یال به شمار می رود.

دستگیره امنیتی سامسونگ دارای استانداردهای بین المللی مانند KS&KPS و جوایز معتبر مانند جایزه طراحی آمریکا و افتخارات زیادی در زمینه کیفیت و امنیت می باشد که نشان دهنده کیفیت بسیار بالای این محصولات می باشد.

گسترش دستگیره SAMSUNG در سراسر جهان

همانطور که بیان شد به دلیل کیفیت بسیار بالای این نوع قفل ها، استقبال خوبی از دستگیره امنیتی سامسونگ در سراسر جهان شده است به همین دلیل این برند کره ای علاوه بر تولید داخلی، مدل هایی را نیز برای کشورهای دیگر در نظر گرفته است که از لحاظ ظاهری و فنی تفاوت چندانی با مدل های داخلی ندارد؛ با این وجود دارای تفاوت های مهمی با هم می باشند که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.

برنده جایزه معتبر طراحی از آمریکا

تفاوت میان مدل های صادراتی و کره ای

تولیدات داخلی این برند کره ای و مدل های صادراتی آن دارای تفاوت هایی می باشند. این امر به دلیل احترام زیاد کشور کره جنوبی به مردم خود به وجود می آید و محصولات داخلی از کیفیت و تنوع بیشتری نسبت به مدل های صادراتی این کشور برخودار می باشند. دستگیره امنیتی سامسونگ نیز از این قضیه مستثنی نمی باشد.

  • زبان تنظیمات محصولات داخلی سامسونگ کره ای می باشد در حالی که زبان تنظیمات مدل های صادراتی دستگیره امنیتی سامسونگ ، چینی و انگلیسی است.
  • محصولات کره ای سامسونگ در داخل کره جنوبی و تحت نظارت مستقیم شرکت سامسونگ تولید می شوند در حالی که مدل های صادراتی دستگیره SAMSUNG در کشورهای اطراف مانند چین یا سنگاپور اسمبل می شوند.
  • دستگیره امنیتی سامسونگ دارای مغزی تک زبانه می باشد که باعث عمر بیشتر مغزی و باتری دستگاه می گردد. این در حالی است که مدل های صادراتی دارای مغزی دوزبانه می باشند که احتمال خرابی آن بسیار بالاست.
  • تنوع مدل های کره ای نسبت به مدل های صادراتی این شرکت بسیار بیشتر است به طوری که انتخاب گزینه مناسب برای کاربران را بسیار راحت می کند.

پرفروش ترین مدل های صادراتی

حالا که با تفاوت های میان دو دسته از محصولات سامسونگ آشنا شدید وقت آن رسیده تا برخی از مدل های صادراتی را معرفی نماییم. همچنین می توانید با مراجعه به بخش محصولات سایت با محصولات کره ای سامسونگ آشنا شوید.

- دستگیره امنیتی سامسونگ SHP-DP738

مدل ارجینال کره ای مشابه این محصول، SHP-DP950 می باشد.

قفل SHP-DP738

با این تفاوت که به SHP-DP950 می توان توسط رمز، کارت، اثر انگشت و کلید اضطراری دسترسی یافت اما در دستگیره SHP-DP738 روش دسترسی با کارت وجود ندارد. این نوع قفل دارای ویژگی هایی مانند ورودی دوبل رمز و اثر انگشت، کد تصادفی، حریم خصوصی، آلارم هشدار نفوذ غیر مجاز و ... می باشد.

- دستگیره امنیتی سامسونگ SHP-DP728

مدل ارجینال کره ای مشابه این محصول، SHP-DP920 می باشد.

محصولات صادراتی دستگیره امنیتی سامسونگ

دستگیره SHP-DP728 را می توان مانند مشابه کره ای توسط رمز، کارت، اثر انگشت و کلید اضطراری کنترل نمود. سیستم IR یا خوش آمدگویی از ویژگی های منحصر به فرد این نوع قفل ها می باشد. از دیگر ویژگی های آن می توان به آلارم هشدار حوادث امنیتی و زیبایی و طراحی خاص اشاره نمود. صفحه لمس هوشمند آن، شما را به یاد گوشی های هوشمند سامسونگ می اندازد.

- دستگیره امنیتی سامسونگ SHS-H705

مدل ارجینال کره ای مشابه این محصول، SHS-H700 می باشد.

محصولات صادراتی دستگیره امنیتی سامسونگ

مانند مدل کره ای، دستگیره SHS-H705 قابلیت معرفی رمز و اثر انگشت را دارد. همچنین توسط کلید مکانیکی می توان به آن دسترسی پیدا کرد. مدل های صادراتی دارای دو رنگ طلایی و سیاه می باشند در حالی که مدل کره ای تک رنگ (سیاه) است.

- دستگیره امنیتی سامسونگ SHS-H625

مدل ارجینال کره ای مشابه این محصول، SHS-H620 می باشد.

محصولات صادراتی دستگیره امنیتی سامسونگ

طراحی زیبا و دلنشین از ویژگی های مشترک این محصولات می باشد. توسط رمز، کارت و کلید مکانیکی می توان دستگیره SHS-H625 را باز نمود.

- دستگیره امنیتی سامسونگ SHP-DH525

مدل ارجینال کره ای مشابه این محصول، SHP-DH520 می باشد.

محصولات صادراتی دستگیره امنیتی سامسونگ

توسط رمز، کارت و کلید مکانیکی می توان به دستگیره SHP-DH525 دسترسی پیدا کرد. از ویژگی های منحصر به فرد این محصول می توان به قفل کودک اشاره کرد که کودکان یا حیوانات خانگی را در برابر تهدیدات خارجی محافظت می کند. مدل کره ای فاقد قفل کودک است.

- دستگیره امنیتی سامسونگ SHP-DS705

مدل ارجینال کره ای مشابه این محصول، SHP-DS700 می باشد.

محصولات صادراتی دستگیره امنیتی سامسونگ

توسط رمز و کارت می توان دستگیره امنیتی سامسونگ SHP-DS705 را کنترل کرد. همچنبن توسط ساعت های هوشمند می توان این نوع قفل ها را مدیریت نمود. این ویژگی آن را به محصولی ویژه برای کنترل درب ورودی تبدیل نموده است.

همانطور که پیش از این ذکر شد، تولیدات داخلی کشور کره جنوبی کیفیت بهتری نسبت به محصولات صادراتی این کشور دارند. دستگیره امنیتی کره ای سامسونگ نیز دارای کیفیت بهتر و تنوع بیشتر نسبت به مدل های صادراتی خود می باشد. به همین دلیل در هنگام انتخاب قفل های سامسونگ بسیار دقت نمایید. با انتخاب گزینه مناسب می توانید امنیت و راحتی خود و خانواده یتان را تضمین نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.