قفل دیجیتال کره ای سامسونگ

این شرکت به عنوان ارائه کننده قفل های دیجیتالی سامسونگ در ایران بـا تجربه همکـاری با سـازمان هـای دولتی و خصوصی با هـدف فـعالیت در زمینه هـای تهیـه و تـوزیع و فــروش انواع قفل الکترونیکی و وسایـل امنیتی پایه گـذاری شده است.

قفل دیجیتال کره ای سامسونگ

این شرکت به عنوان ارائه کننده قفل های دیجیتالی سامسونگ در ایران بـا تجربه همکـاری با سـازمان هـای دولتی و خصوصی با هـدف فـعالیت در زمینه هـای تهیـه و تـوزیع و فــروش انواع قفل الکترونیکی و وسایـل امنیتی پایه گـذاری شده است.

قدم به قدم با نصب قفل الکترونیکی

با پیدایش تکنولوژی و به لطف فناوری های جدید، امنیت و راحتی افراد افزایش یافته است. قفل الکترونیکی یکی از این فناوری ها است که از درب ورودی در برابر تهدیدات خارجی محافظت می نماید و دسترسی راحتی را برای کاربران فراهم می کند. در واقع نصب قفل الکترونیکی راه حلی مناسب برای جایگزینی قفل های قدیمی و از بین بردن دردسرهای کلید مکانیکی می باشد.

اگر فردی هستید که از تکنولوژی فراری نیست، پیشنهاد می گردد با نصب قفل الکترونیکی تفاوت در زندگی را احساس کنید.

مراحل نصب قفل الکترونیکی

مرحله 1 : خارج کردن قفل قدیمی و سوراخ کاری (در صورت لزوم)

قدم به قدم با نصب قفل الکترونیکی

اولین کار پیش از نصب قفل الکترونیکی، باز کردن قفل قدیمی از روی درب می باشد. سپس بر اساس شابلون نصب موجود در جعبه قفل و در صورت نیاز، سوراخ کاری بر روی درب انجام خواهد گرفت.

برخی از مدل های قفل الکترونیکی مانند قفل بدون دستگیره، نیازی به سوراخ کاری اضافه ندارد و در محل قبلی قرارگیری قفل قدیمی می توان آن را نصب نمود.

مرحله 2 : نصب بدنه بیرون قفل الکترونیکی

قدم به قدم با نصب قفل الکترونیکی

توسط صفحه نصب ، بدنه بیرونی قفل الکترونیکی را بر روی درب ورودی پیچ می نماییم. دقت کنید این کار باید کاملا تراز انجام گیرد. در غیر این صورت مشکلات بسیار زیادی در باز و بسته کردن درب برای شما به وجود خواهد آمد.

مرحله 3 : اتصال بدنه داخلی و خارجی

قدم به قدم با نصب قفل الکترونیکی

توسط کابل اتصال، بدنه داخی را به بدنه بیرونی متصل می کنیم. با پیچ کردن بدنه داخلی بر روی درب، مراحل نصب این نوع قفل ها تقریبا به پایان و نوبت به راه اندازی آن ها خواهد رسید.

مرحله 4 : تنظیمات و راه اندازی

پس از نصب قفل الکترونیکی، نوبت به تست قفل برای اطمینان از عملکرد صحیح آن خواهد رسید. باید اطمینان حاصل کرد که زبانه ها به درستی در چارچوب درب قرار می گیرند؛ درب با کمترین فشار بسته خواهد شد؛ یا پیچ ها محکم بسته شده اند و قفل در جای خود حرکت نمی کند. با انجام تمامی تست ها نگرانی بابت نصب این نوع قفل ها وجود نخواهد داشت.

پیشنهاد می گردد برای نصب قفل به صورت کاملا استاندارد و جلوگیری از بروز مشکلات بسیار پس از نصب نادرست، این کار توسط متخصصان صنعت قفل انجام گیرد.

نکات مهم پیش از نصب قفل الکترونیکی

- استفاده از باتری های استاندارد

باتری با کیفیت و استاندارد

قفل های الکترونیکی با استفاده از انرژی باتری ها کار می کنند. پس از نصب قفل الکترونیکی، این باتری ها نقش بسیار مهمی در افزایش کارایی قفل دارند. برخی از مکانیزم ها مانند به کار افتادن زبانه های مغزی، انرژی زیادی را از باتری ها صرف می کنند. بنابراین کیفیت باتری ها باید به گونه ای باشد که عملیات مربوط به باز و بسته کردن درب را به درستی انجام دهد و انرژی مورد نیاز قفل برای این کار را تامین کند.

- رگلاژ درب پیش از نصب قفل الکترونیکی

بسیاری از درب ها به ویژه در خانه های قدیمی، به مرور زمان از چارچوب درب خارج می شوند و مشکلاتی را در باز و بسته کردن درب برای کاربران به وجود می آورند. این مورد شاید یکی از مهمترین نکاتی باشد که پیش از نصب این نوع قفل ها باید آن را برطرف نمود.

در غیر این صورت مشکلاتی مانند از کار افتادن قفل اتوماتیک، ایجاد اختلال در کنترل از راه دور درب توسط تلفن همراه و ... را به وجود می آورد که ممکن است خسارت های جبران ناپذیری را برای شما به دنبال داشته باشد.

- استانداردهای درب ورودی جهت نصب قفل الکترونیکی

اندازه بائو و ضخامت درب ورودی دو فاکتور بسیار مهم می باشند که پیش از خرید و نصب قفل الکترونیکی باید به آن توجه کرد. در صورت کم بودن بائو یا زیاد بودن پیش از اندازه ضخامت درب، امکان نصب این نوع قفل ها وجود نخواهد داشت.

- انتخاب بهترین برند قفل الکترونیکی

برند زمانی اهمیت پیدا می کند که پشتیبانی پس از فروش نامناسب محصول خریداری شده شما را از خرید خود پشیمان می نماید. معمولا برندهای بزرگی مانند یال و سامسونگ، تمام مراحل نصب و خدمات پس از فروش را به صورت کاملا استاندارد و توسط افراد متخصص نصب خود انجام می دهند. پس در انتخاب برند قفل الکترونیکی خود بسیار دقت نمایید.

- استفاده هم زمان از قفل قدیمی و قفل الکترونیکی

قفل بدون دستگیره

همانطور که بیان شد با نصب قفل بدون دستگیره، علاوه بر افزایش امنیت و راحتی، می توان به صورت هم زمان از قفل قدیمی خود نیز استفاده نمود. این کار باعث صرفه جویی در هزینه های اولیه نصب می گردد.

- نصب قفل الکترونیکی در خانه های اجاره ای

اگر در خانه اجاره ای زندگی می کنید پیش از نصب قفل الکترونیکی بهتر است با صاحب خانه خود در این مورد مشورت کنید. زیرا این کار ممکن است برخلاف قرارداد شما با صاحب خانه باشد و خسارت ها و جریمه های سنگینی را برای شما به دنبال داشته باشد.

همچنین اگر صاحب خانه حق ورود برای خود قائل باشد، نصب این نوع قفل ها ممکن است بیهوده و بر عکس دردسرهای امنیتی زیادی را به دنبال داشته باشد. زیرا دسترسی دیگران به رمز، کارت یا اثر انگشت قفل خانه، امنیت درب ورودی را به شدت کاهش می دهد.

درحالی که هنوز برخی از افراد تمایلی به نصب قفل الکترونیکی بر روی درب ورودی خانه خود ندارند، اما کمی آشنایی با ویژگی ها و مزایای این نوع قفل ها آن ها را به خرید این محصولات امنیتی و جایگزینی با قفل های قدیمی مجاب خواهد نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.