قفل دیجیتال کره ای سامسونگ

این شرکت به عنوان ارائه کننده قفل های دیجیتالی سامسونگ در ایران بـا تجربه همکـاری با سـازمان هـای دولتی و خصوصی با هـدف فـعالیت در زمینه هـای تهیـه و تـوزیع و فــروش انواع قفل الکترونیکی و وسایـل امنیتی پایه گـذاری شده است.

قفل دیجیتال کره ای سامسونگ

این شرکت به عنوان ارائه کننده قفل های دیجیتالی سامسونگ در ایران بـا تجربه همکـاری با سـازمان هـای دولتی و خصوصی با هـدف فـعالیت در زمینه هـای تهیـه و تـوزیع و فــروش انواع قفل الکترونیکی و وسایـل امنیتی پایه گـذاری شده است.

در صورت اتمام انرژی باتری های دستگیره دیجیتال چه باید کرد؟

دستگیره دیجیتال به دلیل ارائه سطح بالای کارایی و امنیت، راحتی در رفت و آمد و دسترسی پیشرفته و بدون کلید به درب ورودی از محبوبیت بسیار زیادی در سراسر جهان برخوردار می باشد. انرژی این نوع قفل ها از باتری های قلمی و بدون نیاز به سیم کشی داخلی تامین می شود. این ویژگی منحصر به فرد باعث می شود در صورت قطع برق ساختمان، قفل از مدار خارج نشود و امنیت درب ورودی حفظ شود.

اما زمانی فرا خواهد رسید که قدرت باتری ها روز به روز کاهش و در نهایت به پایان برسد. البته دستگیره دیجیتال دارای آلارم هشدار کاهش انرژی باتری است که پیش از اتمام انرژی باتری ها به شما هشدار می دهد. اما چه اتفاقی می افتد اگر به این آلارم هشدار توجه نکنیم؟ بله کاملا درست حدس زدید؛ قفل از کار می افتد و دسترسی به آن توسط پارامترهای ورودی رمز، کارت و اثر انگشت غیرممکن می گردد.

اما نگران نباشید. در صورت بروز چنین مشکلی، روش هایی برای دسترسی به درب ورودی وجود دارد که در این مقاله به آن ها اشاره خواهیم نمود.

منبع تغذیه اضطراری

در صورت اتمام انرژی باتری های دستگیره دیجیتال چه باید کرد؟

اکثر مدل های دستگیره دیجیتال دارای پایانه تغذیه اضطراری بر روی بدنه خارجی خود هستند که با استفاده از یک باتری کتابی 9 ولت می توان انرژی مورد نیاز قفل را تامین نمود. تنها کافی است باتری کتابی را بر روی پایانه ها قرار دهید. پس از روشن شدن قفل، با وارد نمودن رمز، کارت یا اثر انگشت، درب ورودی ساختمان را باز نمایید. حالا نوبت به جایگزین باتری های قدیمی با باتری های جدید رسیده است.

از سالم بودن باتری های جایگزین اطمینان حاصل تا این مشکل مجددا برای شما اتفاق نیافتد.

کلیدهای اضطراری دستگیره دیجیتال

در صورت اتمام انرژی باتری های دستگیره دیجیتال چه باید کرد؟

برخی از مدل های دستگیره دیجیتال مانند سامسونگ و یال، دارای کلید اضطراری می باشند که برای دسترسی به درب ورودی در مواقع ضروری در نظر گرفته شده است. یکی از این مواقع ضروری، اتمام انرژی باتری های قفل می باشد. زیرا در این حالت قفل از کار می افتد و دسترسی به آن غیرممکن می گردد. با داشتن کلید اضطراری به راحتی می توان قفل را به صورت آفلاین باز نمود.

دقت داشته باشید که این کلیدها باید در جای امن و بیرون از منزل نگهداری شود تا در کمترین زمان ممکن بتوان به آن دسترسی پیدا کرد.

وارد شدن از طریق ورودی های دیگر خانه

یکی از روش های بسیار ساده و بدون دردسر دسترسی به دستگیره دیجیتال از کار افتاده، وارد شدن از طریق ورودی های دیگر خانه مانند پنجره ها می باشد. پس از ورود می توان به راحتی درب را باز نمود و باتری های سالم را جایگزین باتری خراب کرد.

برای این کار نکات ایمنی را رعایت نمایید تا آسیبی به شما وارد نشود. وارد شدن از پنجره در ساختمان های بلند خطرات جدی و جبران ناپذیری را برای شما به دنبال خواهد داشت. یک قفل ارزش به خطر انداختن زندگیتان را ندارد.

لزوم آشنایی کامل دستگیره دیجیتال برای مواجه با مشکلات

کتابچه راهنما و دستورالعمل های مربوط به دستگیره دیجیتال را به صورت کامل و با دقت مطالعه کنید تا در صورت بروز مشکل برای قفل مانند اتمام باتری، راه حل مناسبی برای مقابله با آن داشته باشید. گاهی اوقات برای مشکل ایجاد شده راه حل بسیار ساده ای وجود دارد که نیازی به به خطر انداختن و تخریب قفل برای دسترسی به درب ورودی نیست.

استفاده از باتری های با کیفیت در دستگیره دیجیتال

در صورت اتمام انرژی باتری های دستگیره دیجیتال چه باید کرد؟
باتری بکسل (bexel) یکی از پرقدرت ترین باتری های جهان می باشد

عمر مفید باتری های مورد استفاده در قفل با توجه به شرایط محیط زندگی متفاوت است. به عنوان مثال در مناطق مرطوب عمر باتری ها به شدت کاهش می یابد. البته این تاثیرات در باتری های با کیفیت کمتر دیده می شود. بنابراین همواره توصیه می شود از باتری های استاندارد و برندهای معتبر این صنعت برای دستگیره دیجیتال استفاده گردد تا مجبور به تعویض زودهنگام باتری ها نشوید و مشکلاتی مانند از کار افتادن قفل برای شما اتفاق نیافتد.

در حال حاضر باتری های استاندارد و معتبر در بازار جهانی، باتری های Bexel و Energizer می باشند که به صورت معمول و در هر شرایطی برای شما، حداقل به مدت 10 ماه کار می کنند.

دستگیره دیجیتال به دلیل داشتن ویژگی های بی نظیر، راحتی و امنیت را برای شما فراهم می آورد. اما وقوع برخی مشکلات جزئی مانند اتمام انرژی باتری ها، نباید شما را از خرید این محصولات امنیتی نا امید نماید. باتری های خود را به موقع تعویض کنید تا کوچکترین مشکلی برای شما ایجاد نشود. هرگز فراموش نکنید که باتری های خود را از شرکت های معتبر خریداری کنید تا بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.